網頁

2016年9月28日 星期三

【無限攞糖任你玩】哈囉喂聖地 ~ 古惑糖果村 @ 海洋公園

「海洋公園哈囉喂」星期日正式啟動, 今年真真正正屬於小朋友, 有得玩有得食的活動, 應該只有找「JarJarLima Trick or Treat!


一條單程路, 佈置成南瓜村, 村民, 大祭司, 終極村長都會跟大朋友, 小朋友玩遊戲, 最正當然是玩完有禮物.


磁石章, 貼紙不在話下, 最好就是有糖免費派啦!!



珍寶珠, 萬樂珠之外, 走到最後一關「JarJarLima」村長的重地就會派出冰凍TimTam朱古力!! !!



雖然整條路程有少少幽深, 不過, 每一關都充滿笑聲笑聲載滿溫馨...村民們非常攪笑, 即使你不能完成任務, 最後也一定有禮物. 放心!! 放心!!





回家給影片SY, 他說:「點解你唔行多幾次, 咁米可以攞好多好多糖, 同朱古力畀我囉」(我都估到你實會咁講)



我懷疑如果阿囝走入OP, 他一定會在JarJarLima無限Loop, 由朝早玩到夜晚. 絶對OP關門都不會離開!!




古惑糖果村
位置:海濱樂園自然大揭秘 (大熊貓餐廳入口)
開放時間:上午11時 — 晚上11時

驚嚇度: 0.1分
必玩度: 10 分 (口痕/肚餓/3點3玩多幾次有著數)



相關網誌:
宮殿的日與夜 @ 海洋公園「哈囉喂」Halloween

【16禁】 鬼屋 @ 海洋公園「哈囉喂」Halloween



海洋公園哈囉喂全日祭2016
02.10.2016 - 31.10.2016 (指定日期)


大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言