網頁

2016年7月29日 星期五

【2016動漫節】Avengers全員列陣‧仲有好多精靈任捉

一連五日動漫節, 本來今年想放棄入場, 因為心頭好會場不會有售...可惜, SY楚楚可憐的說:「爸爸, 帶我去動漫展吖! 同學仔話有比卡超, 又有布甸狗, 我好想去」


12歲以下小朋友, 就不用排隊, 又可以經特別通道進入, 免卻炎熱戶外輪候之苦. 所以, 親子去會展Event最著數.

第一天的Coser也算熱鬧, 一班正義朋友就在場中集隊...離遠SY開心大叫:「哎呀! IronMan個面會自己又開又閂喎連隻手都會自動發射, 好勁呀!(堅係正喎)


其實, 我最想入場買Bearbrick, 不過, 今次竟然只有Display, 沒有任何Bearbrick可領養回家...SY:「隻老夫子無得買, 我同你影張相啦」(我要擁有, 唔要相)


向前走了一回, 我大叫:SY, 你去同高達影張相啦」, SY:「高達? 邊度呀? (我指一指前方位置), E...爸爸!點解Keroro會變咗高達嘅?(當年真係有E幕架, 你未出世唔知啦)


會場盡頭有一條頗長的人龍, 原來是排「一折」扭蛋, SY:「一蚊扭蛋, 我哋駛唔駛幫媽媽扭?, 往年就是一元死貨扭蛋, 今年就連死貨也加價.


扭蛋平均$20, $30元一次, 「一折」即是$2,$3元一次, 變相加價2倍至3, 不過, 好貨不見有, 而為免屋企又塞滿無謂垃圾, 我們還是沒有加入排隊行列.


沿途, 我們又遇到另一組英雄, 今次可說是兩雄相遇, DC蝙蝠俠 Vs Marvel...原來今次的IronManMark17, 而不是剛才的一款.


IronManPaul, 其實在過去不同場合也合照過, 次次也非常有心, 因為合照完, 他一定會與小朋友勾手指, 叫他們答應一定要做好人, 做乖孩子. (有時英雄說一句, 好過爸爸媽媽「鵝」足一年)


之後阿Paul熱情的對我說:「聽日我會COS Mark42, 你哋有時間都嚟玩吖」, 不斷改良鎧甲的阿Paul, 每年也發現服裝有進步, 愈戰愈勇, 真是一位有心又熱血的正義朋友.


本來, 我也想走進Lego攤位, 但見人龍長又長, 還是放棄. 魚子媽說:$3299 一盒波子, 目前最深奧又複雜款式, 超值. 不過一定被Inspoint班人掃晒, 去都無謂」(咁嘅咩? 下次等我又爭埋一份先得)


走了又走, SY開始有怨言:「點解行咗咁耐都唔見有布甸狗嘅」,  好彩!!原來就在妖怪手錶旁邊,   那攤位有售布甸狗... 工作人員好好人, 小朋友又攬, 又拍照. (其實, 阿囝...我平時又唔見你攬屋企十幾隻布布嘅?)


可能今日是動漫展第一天, 場內氣氛明顯較為平靜, 或可能大家也忙於捉精靈呢


不過, 老實說, 場內真的有不少罕有精靈出現, 本來右手邊盡頭也隱藏了不少精靈, 可惜每次走到過去, 手機也必然Hang機.


還是在中央位置滿載「小磁怪」, 「霹靂彈」, 「椰樹怪」, 「大眼水母」,「毛毛蟲」,「鐵碗」....




(小朋友, 走啦!!), SY:「如果無Hang機就好...我哋仲可以捉好多...爸爸! 可唔可以畀我攬多一次布布先走呀?」小朋友, 你真的愛得痴纏喎!!



第18屆香港動漫電玩節
2016年7月29日至8月2日
成人:$35
12歲以下童(由成人陪同)免費入場



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言