網頁

2016年7月1日 星期五

「果藝市集」免費食!! 免費玩!! 仲有好多水果工作坊 @ PMQ

因為上次復活節舉行的「果藝市集」勁受歡迎, 所以暑假Encore熱鬧生果市集再來襲!!



徐生的檔有自家養殖蜜蜂的蜜糖試食, 徐生:「比較有藥用價值嘅冬蜜一早賣晒, E家係水份較重嘅龍眼蜜」(嘩!少了結晶的蜂蜜, 更清更純)




徐生的女兒Candy, 用爸爸農場的有機水果製作果醬, 人人也可以免費試食, Candy:「我最近用農場有機蛋做蛋白糖!!



阿太試果醬, 糖精SY試蛋白糖, 貪心的我每樣都有食:「真係好好食, 蛋白糖又輕又鬆又唔太甜」




之後徐生遞上紅肉火龍果我們試:「紅水晶係系列中最靚, 好甜呀!



真的不好意思, 不停試, 但姑寒家族也沒有買任何東西. 徐生:「無所謂喎, 試啱下次先買都得架」(勁好人!)

PMQ「果藝市集」
6月30日 (星期四) – 7月3日 (星期日)
1:00pm – 8:00pm

部份工作坊尚餘少量名額,有興趣報名人士,可即場登記及查詢。

1)果酒及橙皮糖工作坊

2)本土有機耕作及大蕉班戟工作坊

3)手造潤唇膏及面膜工作坊

4)瑜伽・生機素食・養生工作坊

5)剩食紮染工作坊

6)煮流: 果然好味 (味道圖書館)

7)法式檸檬蛋糕體驗班 (ABC Cooking Studio)

PMQ 果藝市集於網上報名:http://www.putyourself.in/organizer/pmq-fruit-jamming-market/




大仁生活facebook






沒有留言:

張貼留言