網頁

2016年8月27日 星期六

【Back to school】文青買文具 ~ 仲要食得夠健康

Back-to-school」啦!! SY開學, 即代表我又可以向忙碌暑假講88.


今日跟「文藝‧清泉獻禮」旅行團遊太古城中心, 玩盡場內四大文青商舖...因為我要學買最文青文具給SY開學用.


LOG-ON洗滌心靈 ~ 2大賣點:



1) 「施德樓」獨家聯乘, 填色套裝 (12/36), 學校老師指定要水筆+木顏色!! Fit晒.



2) Pilot 4色擦擦隱形筆,可以擦得甩嘅原子筆, 唔擦又可以用熱風筒一吹, 所有字唔見晒!! 遇冷又會重現...簡直Magic一樣.




MUJI簡潔生活 :

優質, 簡約, 舒心, 平實, 質樸...無得傾, 一定係無印專利!極想買一個全透明文具盒畀SY, 好有強迫整齊症的感覺!! I Like it.



少女系的kikki.K:

粉紅, 粉綠色, 就是全新《Thrive》的追夢系列



1) Thrive日記,記錄夢想, 讓無限想像盡情發揮!



2) 工具書Paper Lover’s Book,又可以寫下心情, 又可以DIY,為自己的手帳、日記、書枱裝飾上非凡氣息!








復刻治癒系誠品生活

連筆座也變回70年代感覺!! 好回到未來情懷...



在買文具的同時, 驚仁大發現...原來誠品獨家賣香港品牌甄沾記產品, 那罐鮮椰子汁, 仲好飲過街舖椰汁大大, 多多多聲!! 好飲到無得頂.


配椰子汁, 用全天然椰子脆脆簡直一絶低糖, 又爽口, 全包KO, 可以全無罪惡感, 因為連最近我找的營養師都建議:「食椰子, 好健康吖」正!!



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言