網頁

2014年9月1日 星期一

暑假尾 Disney玩具公仔唔准郁~貼紙好靚呀!! @ 迪士尼樂園

原來整個7, 8月也沒有帶阿囝去迪士尼, 於是上星期, 趁暑假尾齊齊作最後衝刺!!


因為阿太迷上了Duffy, 原來Duffy也大玩Cosplay, 可以變身胡迪, 米奇, 米妮, 士迪仔喎, 好想儲齊一套, 不過, 原來Duffy公仔還公仔購買, Cosplay服要另外買喎, 接近500元一款, 還是想一想先, 好貴!!



「玩具公仔唔准郁」是一個新的攝影地標, 可惜沒有如電視廣告般走來巴斯光年陪同合照呢!!


魔雪奇緣的魔力真大, 今次不單止發現不少小Elsa, Anna齊齊玩機動遊戲, 就連餐廳食物也一樣Frozen.


今日, 我們點了一個小白做甜品, 阿囝只貪當中的白朱古力.


天時暑熱, 本來我想點Frozen特飲, 但走遍美國大街, 森林, 迷離莊園, 明日世界等也找不到. 看來限定得非常緊要呵!!


今日, 終於可以衝過圍欄, 第一次與飛機總動員近距離合照, 我也忍不住一齊影一張. 其實, 我想坐上去多一點!!



每次到迪士尼的主要任務就是收集貼紙, 一套16款的圓型貼紙, 經過不斷收集, 可惜只能獲得14


反斗奇兵商店的員工很好人給我們貼士提示那款可以在那區域向工作人員索取, 希望未得到的兩款, 9月再次入園時可以儲齊啦!!



沒有留言:

張貼留言